1.23.2008

Ivica

KVAR

Ivičin razred krene na put! Autobus se pokvario i stao! Vozač:
-Pa što mu je?

Ivica:
-Ja znam što je u kvaru.

Vozač {ljutito}:
-Makni se, smetaš mi!

Ivica:
-Ja znam što je u kvaru.

Vozač {krajnje ljutito}:
-Makni se mali, zar ne vidiš da mi smetaš!

Učitelica:
-Što je bilo?

Vozač:
-Ma, smeta mi ovaj mali?
Učiteljica:
-Dopustite mu neka kaže, možda stvarno nešto zna, otac mu je automehaničar.

Vozač:
-Pa, dobro neka kaže.

Ivica:
-Ja znam što je u kvaru.

Vozač:
-Pa što?
Ivica:
-Autobus.



NAOČALE


Došao Ivica iz škole i kaže ocu:
-Tata, danas smo se vagali u školi.
-I, koliko si imao kila?
-Trideset i pet s naočalama.
-A, bez njih?
-Nisam vidio...



STRANAC

Vratio se Ivica s razredom iz Kine i kaže tati:
-Znaš li zašto se gledam u zrcalo?
-Ne?!
-Je li ti ja sličim na stranca?
-Ne?!
-U Kini su rekli da sam stranac!



BICIKL

-Sram te bilo Ivice, tata ti je obećao da će ti kupiti bicikl, ako popraviš jedinicu iz matematike!

Kaže učiteljica.
-Da, i ja sam popravio jedinicu; a tata je obećanje ispunio!
-A zašto imaš onda jedinice iz ostalih predmeta? Što radiš po cijele dane?
-Vozim bicikl!




AFRIKA

Ivica kaže Ivu:
-Bio sam u Africi, zamisli u
hladu je bilo 50 stupnjeva...
-A zašto se onda nisi maknuo iz hlada?






PET

Išao Ivica u školu i učiteljica ga upita:
-Koliko je 2+2?
On kaže:
-Četiri.
Učiteljica
kaže:
-Sijedi, pet.
-Znao sam.


GLUHA

Išao Ivica u školu i učiteljica ga upita:
-Koliko je 2+2?
-Tri.
-
Ivice, koliko je 2+2?
-Pa, tri.
-
Ivice, koliko je 2+2?
-Pa vi ste gluhi.



FERARRI

Ivice skupljao novac za Ferrari. Falio mu jedan fening. On otišao u prosjaka i pita ga:
-Daš mi jedan fening za Ferarri?
A prosjak će:
-Evo ti dva kupi i meni jednog.

Nema komentara: